Ułatwienia dostępu

Przejdź do głównej treści

SmartKARTA to usługa w aplikacji mobilnej, umożliwiająca wpłaty i wypłaty pieniędzy bezdotykowo w bankomacie. Załóż rachunek w Banku Spółdzielczym w Busku-Zdroju, włącz smartKARTĘ w aplikacji mobilnej i przenieść swoją bankowość na wyższy poziom!


Dlaczego warto korzystać ze smartKARTY?

ilustracja dekoracyjna

Łatwa w użyciu
Przy użyciu smartKARTY możesz szybko i bezpiecznie obsłużyć swój rachunek w bankomatach i wpłatomatach Banku Spółdzielczego. Wystarczy do tego aplikacja mobilna Nasz Bank

ilustracja dekoracyjna

Bezdotykowy bankomat
SmartKARTA pozwala wypłacać gotówkę zupełnie bez dotykania bankomatu! Transakcję tworzysz i potwierdzasz w aplikacji mobilnej Nasz Bank. Gotówkę odbierasz w bankomacie

ilustracja dekoracyjna

Dostępna w aplikacji naszego Banku
SmartKARTA jest dostępna w aplikacji mobilnej Nasz Bank. Jest wygodną i bezpieczną metodą obsługi rachunku w bankomatach. Zapytaj o nią w placówce naszego Banku

ilustracja dekoracyjna

Transakcje bez czekania
W zależności od urządzenia smartKARTA pozwala wypłacać i wpłacać do 300 banknotów w jednej transakcji we wpłatomatach i bankomatach recyklingowych. Po wpłacie, środki będą natychmiast na Twoim rachunku


Jak korzystać ze smartKARTY w bankomacie?

Jeżeli posiadasz rachunek w naszym Banku:

  • Uruchom aplikacje mobilną Nasz Bank
  • Włącz smartKARTĘ i zeskanuj kod graficzny (QR kod), który wyświetla się w bankomacie
  • W bankomacie wybierz rodzaj transakcji (wpłata/wypłata) i potwierdź w aplikacji mobilnej

Jeśli nie masz konta w Banku Spółdzielczym:

  • Udaj się do najbliższego oddziału Banku Spółdzielczego (ul. Stefana Batorego 1A w Busku-Zdroju) i zapytaj o smartKARTĘ, aby założyć atrakcyjne konto z dostępem mobilnym
  • Wyszukaj aplikację mobilną banku spółdzielczego (Nasz Bank) w Google Play lub App Store
  • Pobierz aplikację, aktywuj smartKARTĘ i skorzystaj z wielu nowych usług

popup 2025